JOULU Monikulttuurisessa yhteiskunnassa!

AAMULEHTI ja KESKIPOHJANMAA julkaisi artikkelini “Joulu monikulttuurisessa yhteiskunnassa!”. Rukoilkaamme että ne yli 300 000 lukijaa kääntävät sydämmensä Jeesukseen🙏

Nyt Aamulehti lyhensi tekstin ottaen pois parhaan lauseen ym. Mutta, Keskipohjanmaa lehti antoi kaiken olla mukana! Kiitos Jeesukselle ja lehden toimistolle.

Tässä sekä Aamulehti linkki, joka ei vielä ole "lukittu" että artikkeliteksti suoraan: https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000010024627.html 

 
JOULU monikulttuurisessa yhteiskunnassa!
 
Joulua on vietetty satojen vuosien ajan Suomessa. Se on kehystetty kristillisellä sisällöllä, vaikka kaupankäynti ja joulupukki ovat ottaneet yhä enemmän tilaa viime vuosikymmeninä. Onhan myös maahanmuuttajat luonut tilaa täysin erilaisille perinteille. Suomi näyttää hermostuneena katselevan juuri sitä monikulttuurista paradigmaa, jota se haluaa nyt antaa kantaa eteenpäin yhteiskunnan rakentamisessa. Siksi ei haluta olla ristiriidassa näiden muiden perinteiden tai uskontojen kanssa. Silti ihmiset yleensä haluavat kääntää sydämensä takaisin alkuperäiseen jouluun. Kuinka kylmä ja kova joulu olisikaan ilman Jeesuksen Vapahtajan sisäistä ydintä, jonka syntymää juhlitaan maailmanlaajuisesti?
 
Jos vierailemme näiden muiden perinteiden kotimaissa, he eivät ole lainkaan vaatimattomia
heidän omassa perinnössä, perustassa, jolle heidän yhteiskuntansa on rakennettu. Päinvastoin, he antavat ylpeänä oman perinteensä, uskonnon nousta etusijalle ja esimerkiksi kristinusko tuskin saa edes olla takapenkillä. Emme ole varsinaisesti rasisteja, jos osoitamme jouluna lipussa olevaa ristiä tai Jeesusta. Kristinusko on peruste johon suomalainen yhteiskuntamme on rakennettu. Monikulttuurinen yhteiskunta ei saa tarkoittaa, että vähemmistöjen kunnioittamisen pitäisi kieltää enemmistön. Tällaisella ajattelulla ei ole historiallista näyttöä onnistuneesta yhteiskunnan rakentamisesta.
 
Uskon myös, että vähemmistöt kunnioittaisivat oikeuttamme säilyttää se, mikä on antanut meille rauhan ja menestyksen Suomen hyvinvointiin, kansankodin kehityksessä viimeisen kahden vuosisadan aikana. Juhlitaan siis rohkeasti ja ylpeänä Vapahtajan Jeesuksen syntymää, hänen, joka myöhemmin kantoi kaikki syntimme ristin puulle, antaen meille anteeksiannon ja rauhan, sovinnon ja iankaikkisen elämän. Toivoa, uskoa, jota me kaikki perinteistä ja taustasta riippumatta todella tarvitsisimme tänä yhä enemmän järjettömän vaikeina aikoina. Anna Joulun kirkkaan, lämpimän viestin jälleen kerran karkottaa pimeyden ja luoda rauhaa taloon ja kotiin, yhteiskuntaan ja koko Suomeen. Iloitsen Jumalaa ja kaikkia ihmisiä kauniissa, talvisessa maassamme.
 
P.S!☝️Olen nyt juuri lähettänyt "Jouluartikkeleita" moneen lehteen eri kielillä ulkomaille. Herra on aikaisemmin tehnyt julkaisuihmeitä, vuosien myötä. Evankeeliumia tuhansille, jopa miljoonille. RUKOILKAAMME 🙏että nyt Jouluksi tulee lisää julkaisuihmeitä! Voit googlata esim: Kujala, Mangalorean / Kujala, Ghana news Easter / Pekka Kujala mielipidekirjoitus / Periódico EL SALVADOR, Kujala / Peter Kujala, insändare / Kujala, the National Easter / Kujala, leserinnlegg. Nyt lähetin myös jouluartikkelin muslimimaihin, rukoilkaa🙏💯 Kiitos💖 Kaikki Kunnia ja ylistys Herra Jeesukselle☝️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0