Jag är jag,men jag är frälst :)


Jaha, nu har också jag hängt på bloggsvängen. Verkar kul. Mest sanningsenligt och det mest viktiga och grundläggande om mig är att jag tillhör den levande Gudens enfödde Son, d v s Jesus Kristus. Alltså jag har tagit emot Jesus och Hans givna Frälsning, därför är jag Frälst, har fått Guds förlåtelse för alla mina synder, fel och brister, är försonad med Gud och har det Rätt ställt med Honom, har evigt liv i Himlen, har en underbar andlig gemenskap med Gud, har därför frid, glädje, kärlek och ett överflödande liv. Vill du också ha det? Läs gärna mitt inlägg "Jesus och Frälsningen", där får du vidare beskrivning och vägledning.

Sedan finns det väl en hel del annat att säga om lilla mig, gillar min fru Anette, schack och fotografering, resor, och att framförallt tjäna Gud på olika sätt (berättar om det senare någon gång). Och vem är du? diskutera gärna med mig, till ditt förfogande,

V.H: Peter, den Frälste

Kommentarer
Postat av: Nettis

Fin blogg du har, hälsn. frugan

2008-04-11 @ 17:36:44
URL: http://godsfire.blogg.se
Postat av: Erica

Jag är också frälst!!! :D
(Fast det visste du ju redan i och för sig...)

2008-04-30 @ 22:07:25
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0